17 Kasım 2009 Salı

Patatesli Poğaça



Malzemeler:
1 yumurta
1,5 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvı yağ
75 gram margarin (ben tereyağı tadında olanlardan kullandım)
3 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz

Önce yoğurt, sıvı yağ ve yumurtanın akı tel ile iyice çırpılır. Daha sonra eritildikten sonra biraz soğutulan margarin de eklenir karıştırılır. Daha sonra yavaş yavaş un, kabartma tozu ve tuz eklenir. Yoğurulduktan sonra 15-20 dakika bekletilir. Bu sırada içi hazırlayabilirsiniz. Ben haşlanmış patates koydum. Patatesleri haşlayıp ezdim ve biraz tuz biraz karabiber ekledim. Daha sonra hamurdan istenilen büyüklükte parçalar alıp içine iç harcını koyup kapatılır. Üzerine yumurta sarısı sürüp susam ya da çörekotu serpilir. 180 derece fırında 35-40 dakika üzeri kızarana kadar pişirilir. Sonra da afiyetle yenir :)

1 yorum on "Patatesli Poğaça"

Emine on 20 Kasım 2009 17:22 dedi ki...

ellerine sağlık birgün bizede yaparsın hep beraber afiyetle yeriz.

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez