7 Eylül 2009 Pazartesi

ARILAR



Arılar bugün yine beni çıldırttı. Evde çiçek de yok neye geliyorlar anlamıyorum sanırım dışarda üşüyorlar artık. Bugün yağmur da var tabi kovan kimbilir nerde. Boş bulduğu camdan giriyor içeri. Bilsem ki hepsi Arı Filmi'ndeki Barry gibi soframa bile buyur edeceğim de bunlar hiç sevimli görünmüyor. He tamam benim evim çiçek gibi o ayrı : )) Ama bu kadar da olmaz. Ben bundan sonra bal yemek de istemiyorum arı görmek de. Bu arılar neye geliyor diye biraz araştırayım dedim ne kadar boş beleş işlerle uğraştıklarını görüp daha da sinir oldum :)
Mesela

* 1 gram bal için çiçeklere 7000 uçuş yapıyorlarmış!

* 1 kg bal içinse 40 bin tane arı 6 milyon çiçeği dolaşıyormuş!

* Bal arıları bir peteği doldurabilmek için 100 milyon çiçeğin nektarını emiyor ve 100.000 km kanat çırpıyormuş!

* Arılar iğnelerini ancak hayatları tehlikeye girdiğinde ve hayatta sadece 1 kez kullanıyorlarmış!

Yani hem bu kadar çırpınış anlamsız geldi hem de acaba saygı mı duymak lazım diye düşündüm.
Ee şimdi arı geldiğinde ne yapacağız? Durup "arı bende bal yoook çiçeklerde bal çook" diye şarkı mı söyleyeceğiz?

Hala sevmiyorum.

4 yorum on "ARILAR"

Nurgül Eryıldır Günay on 7 Eylül 2009 23:04 dedi ki...

sen kendin ciceksin canimcim, ondandir:)))) Sakin olduriyim falan deme, onlarin da cani var:(

Burçin on 7 Eylül 2009 23:06 dedi ki...

Ay yok öldürmüyorum ama dışarı çıkarana kadar kendim ölüyorum :)

Nurgül Eryıldır Günay on 7 Eylül 2009 23:10 dedi ki...

:) havalar serinleyince giderler heralde, az kaldi

Burçin on 7 Eylül 2009 23:11 dedi ki...

bunlar da leylekler gibi göçüyorlar mı güneye :)

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez