30 Mart 2010 Salı

Fırında Ispanak



Tarifi "Doktorum" programında bir beslenme uzmanı verdi. Denedim ve çok lezzetli oldu. Üstelik kalorisi de oldukça az. Yani süper bir diyet yemeği oluyor. Tavsiye ederim. Ben malzemeleri kendime göre ayarladım. Yani bu tarif 2 kişilik :)

Malzemeler:
Yarım demet ıspanak
Yarım demet maydonoz
1 orta boy patates
1 orta boy soğan
1 yumurta
2 çorba kaşığı un
1 kibrit kutusu kadar beyaz peynir
tuz
karabiber

Ispanaklarımızı güzelce yıkayıp kaynar suya batırıp 30 saniye bekletip alıyoruz. Böylece biraz ölmüş oluyorlar. Daha sonra ince ince doğruyoruz. Bu sırada patatesi haşlıyoruz. Ispanaklara ince doğranmış maydonoz, haşlanmış patates, rendelenmiş soğan ve diğer tüm malzemelerimizi ekleyip karıştırıyoruz. Ve fırın kabımıza döküp fırına sürüyoruz. Döktüğümüz kapta karışım kalın kalırsa içi çok iyi pişmeyebiliyor. İnce olursa daha güzel oluyor. Dilerseniz üstüne kaşar peyniri de rendeleyebilirsiniz. Ama bence biraz kalorili :) Ben rendelemedim ve böyle de çok nefis oldu.
Afiyet olsun.

4 yorum on "Fırında Ispanak"

Nurgül Eryıldır Günay on 31 Mart 2010 12:21 dedi ki...

lezzetli görünüyo :)

Burçin on 31 Mart 2010 12:26 dedi ki...

çünkü lezzetlii :D

Nurgül Eryıldır Günay on 31 Mart 2010 13:23 dedi ki...

ben de yapiyim bi gün, ama bi gün hangi gün bilmiyorum

Burçin on 31 Mart 2010 18:07 dedi ki...

e bugün :)

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez