18 Ağustos 2010 Çarşamba

Elmalı Pasta


Malzemeler (4 dilimlik pasta için)
3 orta boy elma
1+1/4 su bardağı toz şeker
1 su bardağı un
2 yumurta
1 paket vanilya
1 çay bardağı yoğurt
2 yemek kaşığı sıvı yağ

Önce elmaları soyup küp küp doğradım ve küçük bir tencereye koyup üzerine 2 yemek kaşığı (1/4 subardağı) toz şeker ekleyip kaynatmaya başladım. Çok uzun süre kaynatmadım çünkü elmaların ezilip dağılmasını istemiyordum.
Pasta hamuru için bir kapta önce yumurtalar ile 1 su bardağı toz şekeri krema kıvamına gelene kadar çırptım. Daha sonra üzerine diğer tüm malzemeleri ekleyerek tart hamurunu elde ettim. Pastamı pişireceğim kabın zeminine bu hamurun bir kısmını yaydım. Üzerine hazırladığım elmaları ekledim ve hamurum geri kalanı ile elmaların üzerini örterek kapadım. 180 dereceye ısıtılmış fırında üzeri biraz kızarana kadar pişirdim. Afiyet olsun.

0 yorum on "Elmalı Pasta"

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez