28 Ağustos 2010 Cumartesi

Evde Ispanaklı Pizza


Malzemeler:
1 adet ekmek hamuru
7-8 yaprak ıspanak
salam
sucuk
sosis
kaşar peynir
1 çorba kaşığı domates salçası
kaşar peynir
kekik
2 adet domates
(dilerseniz mantar)

Ispanaklı pizzayı ilk kez Almanya Bonn'da bir restaurantta yedik eşimle ve çok hoşumuza gidince evde de denedik. Bence siz de denemelisiniz.
Öncelikle fırından 1 adet ekmek hamuru alınır :) Ramazan ayında olduğumuzdan bize pide hamuru verdiler. Fırın tepsisini çok az sıvı yağ ile yağladım ve hamuru tepsiye yaydım (yazıldığı kadar kolay olmuyor hamur sürekli toparlanmaya çalışıyor ama sabırla devam ederseniz sonunda başarıyorsunuz) 1 kaşık salçayı suyla seyrelterek içine biraz da kekik ekleyip hamurun üzerine sürdüm. Bu arada önceden yıkadığım ıspanakları kaynar suda 1 dakika kadar bekletip yumuşattım. Sosu sürdüğümüz hamurun üzerine doğranmış salamları, sosisleri ve ıspanakları ekledim biraz da rendelenmiş kaşar peyniri ekleyip 200 dereceye ısıtılmış fırına attım. Biraz piştikten sonra (ama çok fazla değil) çıkarıp üzerine ince dilimlenmiş domateslerle sucukları dizdim ve peynirin kalanını ekledim. Tekrar fırına attım. Sık sık kontrol etmek gerekiyor zira ben içeri gidip 3 dakika sonra döndüğümde açıkta kalan salamların kenarları yanmıştı :)
Afiyet olsun.

2 yorum on "Evde Ispanaklı Pizza"

Adsız dedi ki...

Hi from UAE !

It seems so delicious !

Adsız dedi ki...

Hi from UAE,

It seems so delicious !

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez