15 Temmuz 2009 Çarşamba

Peynirli Rulo Börek



Malzemeler:
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
1 yumurta
yufka
peynir
maydonoz
susam
Yapılışı:
Sıvı yağ, süt ve yumurta karıştırılarak yufka aralarına sürülecek karışım hazırlanır. 1 yufka masaya serilip karışımla heryeri ıslatılır. Üzerine 1 yufka daha serip tekrar ıslatılır. Dilerseniz 3.yufkayı da serip daha dolgun bir börek elde edebilirsiniz. Ancak yufkanız azsa 2 kat yufka ile de olur. Daha sonra yufkalar önce 4'e daha sonra da herbir parça tekrar 2'ye kesilerek 8 parça üçgen elde edilir. Ve herbir parçaya peynir maydonoz karışımı koyularak sigara böreği gibi sarılır. Üzerlerine yumurta sürüp susam serpiştirerek 200 dereceye ısıtılmış fırına verilir. Pişerken böreğiniz çok güzel kabaracak ve ağzınız sulanacak dikkat edin :D

4 yorum on "Peynirli Rulo Börek"

Nurgül Eryıldır Günay on 16 Temmuz 2009 10:51 dedi ki...

şimdi bizim yediğimiz patatesli şey börek mi, poğça mı???
boyutları da insan üstü olduğu için pek anlayamadım da:)) İlgililerden bir açıklama bekliyorum:)

Burçin on 16 Temmuz 2009 10:54 dedi ki...

teyze bi kere yediğimiz peynirli diil patatesliydi, börek değil poğçaydı, ayrıyetten hiç rulo bi hali var mıydı lütfen ama?
bu peynirli rulo börek tamamen farklı birşey.Poğçayı beceremeyeceğimi bilsem bundan yapardım :)

Nurgül Eryıldır Günay on 16 Temmuz 2009 11:00 dedi ki...

dikkat edersen patatesli olduğunu belirtmiştim zaten:)
Boyut, şekil ve tat olarak kategorilendiremedim. Ben poğça da diil, başka bi isim gerekli buna ama nee???

Burçin on 16 Temmuz 2009 11:04 dedi ki...

işte o kadar değişik ki kategorilendirilemez bişey.öyle bişey yani :))

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez