28 Temmuz 2009 Salı

Yağsız Kurabiye


Malzemeler:
2 yumurta
1 su bardağı toz şeker
2,5 su bardağı un
damla çikolata

(Aaa yağ yok ama çikolata var diyecek olursanız şöyle açıklayayım :) diyet olsun istiyorsanız içine çikolata parçaları yerine fındık ya da ceviz gibi şeyler koyabilirsiniz. Yağsız olmasının amacı kıvamının acıbadem kurabiyesi gibi olması)


Yapılışı:
Önce yumurta ve şekeri karıştırıp mikserle beyaz bir köpük elde edene kadar çırpıyoruz. Daha sonra ununu ekleyip yoğuruyoruz. Bu sırada yağsız olduğu için ele çok yapışan bir hamur oluşuyor. En son da çikolata parçalarımızı atıp yoğuruyoruz ve istediğimiz şekli verip (ki şekil vermek pek kolay olmuyor ben o yüzden sadece yuvarladım) 175 dereceye ısıtılmış fırında 15 dakika pişiriyoruz. Afiyet olsun.

2 yorum on "Yağsız Kurabiye"

Adsız dedi ki...

ben yaptım mukemmel oldu

Burçin on 8 Şubat 2012 19:58 dedi ki...

Çok sevindim afiyet olsun :)

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez