3 Temmuz 2009 Cuma

Tatildeyimmm




Uzanmışım kumsala, güneş damlar içime...
Lütfen yanlış anlamayın kötülemesinden değil ama tatildeyim ve yazılara bir süre ara vermek zorunda kaldım. Zira bu aralar deniz güneş ve kumla haşır neşirim :) Geri dönünce görüşmek üzere...

7 yorum on "Tatildeyimmm"

Emine on 3 Temmuz 2009 17:01 dedi ki...

tatildeyim diyorsun denize kaç kez girdin ondan haber ver evde yan gelip kelle gibi yatmayı tatil diyorsan bence tatil olmaz anne yanında ohhhhhhhhh yan gelip yatma yeri derim

Burçin on 3 Temmuz 2009 19:03 dedi ki...

teyze ben deniz güneş diyorum sen evden bahsediyorsun. bronzluğum gitmeden hemen gelicem zaten tatil dönüşü :) ispatlarım o zaman

Nurgül Eryıldır Günay on 4 Temmuz 2009 20:31 dedi ki...

ben bronzlaşmaya karşıyım, güneş ışınları artık çok zararlı. O yüzden tatile falan çıkmıyorum
imza:
kedi uzanamadığı ciğere mundar der:)

Burçin on 5 Temmuz 2009 12:18 dedi ki...

:)))))
teyze gel dedim haftasonu gelmedin. koruyucu sürer öyle giderdik denize bişey olmazdı :)

Nurgül Eryıldır Günay on 6 Temmuz 2009 20:04 dedi ki...

gelebilseydim güneş ışınları hiç zararlı olmazdı, hatta gayet faideli olurdu:))))))Gelemedim ya bi kulp bulmam gerekiyo:)))

Burçin on 7 Temmuz 2009 12:07 dedi ki...

:))) burcular burdayken ben istanbuldayken benim de karnım bayağı ağrımıştı doğrusu :)) ama şimdi geçti. güneş ışınları iyi geldi karın ağrıma :))

Nurgül Eryıldır Günay on 7 Temmuz 2009 21:45 dedi ki...

bu sene hala denize girmemiş, ailenin tek ferdiyim. ama yani halimi düşünsene:(((( offf off mide spazmı geçiriyorum.

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez