25 Haziran 2009 Perşembe

Fırında Mücver



Malzemeler:
2 adet orta boy kabak
2 adet orta boy soğan
3 yemek kaşığı sıvı yağ
2 adet yumurta
2 yemek kaşığı un
yarım demet maydonoz
tuz
karabiber
pul biber

Yapılışı:
Kabakları rendeleyip, avucumuzda sıkarak suyunu çıkarıyoruz. Soğanları da rendeleyip diğer tüm malzemelerle beraber karıştırıyoruz. Benim rendemin delikleri mi büyük bilmiyorum ama kabaklar çok iri parçalar halinde kaldı gibi geldi o yüzden en son fırına atmadan önce bi rondodan geçirdim. Karışımı borcama döküp 200 dereceye ısıtılmış fırında pişiriyoruz. Böylece hem çok sevdiğimiz birşeyi yemiş hem de çok kalori almamış oluyoruz :) Herkese afiyet olsun. Bu arada tarifi aldığım Selin Hanıma da teşekkürler.
Annem içine peynir de eklersem daha lezzetli olacağını söyledi ama peynirimiz kahvaltıya yetecek kadar kaldığından bu sefer ekleyemedim :) Bir daha yapınca ekleyeceğim.
Resimdeki küçük yara da içinin pişip pişmediğini kontrol etmek için bıçak sapladığımdan oluştu :)

7 yorum on "Fırında Mücver"

Emine on 26 Haziran 2009 21:24 dedi ki...

mücverin güzel görünüyor, içine biraz dere otu üstünede kaşar rendelersen daha lezzetli olur ben yapıyorum börek diye yiyoruz,senin de eline sağlık.

Burçin on 26 Haziran 2009 22:57 dedi ki...

kaşar aklıma geldi çok lezzetli olurdu eminim ama diyette olduğumuz için koymasam daha iyi olur diye düşündüm :)

Nurgül Eryıldır Günay on 27 Haziran 2009 13:10 dedi ki...

canım çekti:((

Ruh-u meyyit on 29 Haziran 2009 19:57 dedi ki...

Herkese merhaba.

Yeni bloğuma beklerim.

www.musicturkish.blogspot.com

Görüşmek üzere.

Yurdagül on 29 Haziran 2009 20:42 dedi ki...

benim mücverim seninkinden güzel oldu çünkü içine peynirle dereotu da koydum.börek gibi oldu.

Nurgül Eryıldır Günay on 2 Temmuz 2009 21:48 dedi ki...

yaaa annem de gitti, kim yapacak şimdi bunları. Lütfen tariflerinizi 1 ay erteleyin:))

Burçin on 2 Temmuz 2009 22:04 dedi ki...

tariflere ben tatilde oldugumdan annemin blogundan devam ediyoruz :)

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez