9 Haziran 2009 Salı

5 Kiloluk Nutella!!!



Biliyorum şimdi o kadar diyetten bahsettik bu ne perhiz bu ne lahana turşusu di mi? Ama yemin ediyorum yemedim uzun bir süre de yemeyeceğim. İnternette gezinirken bir sayfada rastladım buna (http://www.burakilem.com/). İnanamadım bilgisayarın dibine kadar girip tekrar tekrar baktım :) ve burada da paylaşmak istedim. Paylaşayım ki çevremdekiler koşa koşa gidip alsın bayılana kadar yesin ve herkes benden şişko olsun :))
Gerçekten şaka değil!! Nutella'nın 5 kg'lık kavanozları çıkmış. Gerçi ona artık kavanoz denir mi bilmiyorum. metro cash&carry'lerde bulunuyormuş. Yakından görmeyi çok isterim :) ama bu aralar değil. diyetim bi bitsin de ondan sonra.
Alınca neler yapabileceğimi düşünüyorum... nutella çorbası, nutella kızartması, nutella salatası....
(Sonra gene bi 3-5 ay diyet) :)

18 yorum on "5 Kiloluk Nutella!!!"

Nurgül Eryıldır Günay on 9 Haziran 2009 20:44 dedi ki...

offf süper bişey yaaa, Buçin niye bize bu eziyeti yapıyosun anlamıyorum ki:(

Burçin on 9 Haziran 2009 21:30 dedi ki...

teyze kestaneli kuplar cilveli kahveler... ben miyim eziyet yapan ? :) ayyy o kavanoz burda olsa da kafamı soksam içine ağzım burnum nutella dolsa :))))

Nurgül Eryıldır Günay on 11 Haziran 2009 16:04 dedi ki...

:)))) öff yaaa su nutella vb yiyeceklerden nefret etmemizi saglayan bir gen bulsalar, sonra o geni bize trasfer etseler di mi:)) bence bi sure doga temali yazilar ekleyelim. yiyecek icecek hic olmasin. Olursa da en fazla ayranlarla ilgili konu olsun:)))

Burçin on 11 Haziran 2009 16:06 dedi ki...

evet ya gerçekten süper bi fikir. hemmen çok sağlıklı sıfır kalorili bir yazı ekliyorum :))

Burçin on 11 Haziran 2009 16:08 dedi ki...

aslında bende o yiyeceklerden nefret etmemizi sağlamasın o gen. yedikten sonra hiç kilo almamamızı sağlasın :) böylece çatlayana kadar yiyebiliriz

nnnn on 26 Ağustos 2009 10:09 dedi ki...

walla bu nutella ıle hersey yapılır kı bence de herkes yesın herkes şişko olsun kımse dıyet yapmal zorunda kalmasın :))))

Burçin on 26 Ağustos 2009 19:03 dedi ki...

evet kesinlikle katılıyorum herkes şişko olursa kimse rejim yapmak zorunda kalmaz :)

nnnn on 27 Ağustos 2009 13:18 dedi ki...

ozaman burçin bı kampaya yapalım herkes şişko olsun dıye hem herkes daha mutlu olur rejım yapmak zorunda kalmaz herkes her ıstedıgını ıstedıgı kadar ozgurce yer :)) olmaz mı :P :)

Adsız dedi ki...

Nutella 5kg Dev boy 60TL KARGO ALICIYA AİTTİR.

Adsız dedi ki...

bu nutellayı istiyorum.. 60 lira veririm..

Adsız dedi ki...

nasıl ulaşabilirim bu nutella için sana :S

Burçin on 10 Mart 2010 17:46 dedi ki...

60 tl fiyat veren kişiyi tanımıyorum. Ben satış yapmıyorum malesef :) macro marketlere bakabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

macro markette olduğuna emin misiniz :D

Adsız dedi ki...

macro markette olduğuna emin misiniz :D

Adsız dedi ki...

ben geçen yıl güneşli metro markette görmüştüm,acelemiz olduğu için fazla inceleyememiştim. bunu alıp evde yakından incelemek istiyorum:))

Burçin on 19 Haziran 2010 22:53 dedi ki...

bence bu yaz sıcakları için 5 kiloluk nutella çok uygun bir seçim değil :) siz yine küçük kavanozlardan alın derim.sonra kurdeşen dökebilirsiniz :)

Adsız dedi ki...

metro market toptan satış yapıyo ve esnaf kartı istiyo alabiliceğimz başka bir yer var mı acaba?

Unknown on 26 Ağustos 2012 06:45 dedi ki...

Evet arabistan da gördüm 5 kg kova şeklinde çok buyuk

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez