4 Haziran 2009 Perşembe

Yeni Moda "Boyfriend Jean"!


Geçen pazar alışverişe gidip de sonra diyete girdiğimizi burda zaten yazmıştım :) Diyetin başlangıç noktası benim birkaç mağazada kot pantolon denemem ve acı gerçekle karşılaşmam olmuştu. Ama o akşam eve gelip de eşimin kotunu denediğimi henüz kimseye söylememiştik :)) Az önce internette gezinirken ne göreyim??? Meğer erkek kotu giymek moda olmuş bile!Adına da "boyfriend jean" demişler bu modanın.
Modayı başlatan Katie Holmes olmuş.Tom Cruise'un pantolonunu giyip çıkmış sokağa. Valla eğer olsaydı ben de giyecektim ama çok büyük geldi :) Tom'un pantolonu da Katie'e olduğuna göre Tom bayağı çelimsiz olmalı.Neyse artık gönül rahatlığıyla çıkıp erkek reyonlarından kot bakabilirim. Garip garip bakarlarsa da "aa sizin de modadan hiç haberiniz yok galiba" der bi de üste çıkarım :D oooh be!

4 yorum on "Yeni Moda "Boyfriend Jean"!"

Nurgül Eryıldır Günay on 4 Haziran 2009 16:20 dedi ki...

4 ayak üstüne düştün desene :)

Burçin on 4 Haziran 2009 16:24 dedi ki...

katie'yi seviyorum :))

Nurgül Eryıldır Günay on 4 Haziran 2009 16:37 dedi ki...

bende Tom'u :))))

Burçin on 4 Haziran 2009 17:29 dedi ki...

ama bu haberden sonra hala sevebiliyo musun teyze? düşünsene tomun kotu katiee oluyo.katie zaten iskelet gibi tom ne halde ben düşünemiyorum

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez