12 Haziran 2009 Cuma

Panjur Gözlük


Kullandığım güneş gözlüğünden çok sıkıldım biraz internetten modellere bakayım dedim. Birkaç şey beğendim ama gördüklerim içinde en bombasını şimdi sizinle paylaşacağım. Panjur gözlük! :)

Bununla insan önünü nasıl görür ben anlamadım ama Paris Hilton ve Kanye West çoktan kullanmaya başlamış bile.








Los Angeles’ta plak şirketi pazarlama uzmanı olarak çalışan Todd Wilkerson tarafından tasarlanan gözlükler, bir anda fenomen olmuşşş. Eğer siz de bu enteresan gözlüklerden bir tane edinmek isterseniz şurdan sipariş edebilirsiniz :
Ama ben kargo beklemek istemiyorum derseniz Beşiktaş'taki cumartesi pazarında da var :)
Beyonce da panjur gözlüklere karşın kendince bi moda akımı yaratmak istemiş. Ama bence panjurdan da saçma bi gözlük olmuş. Yani özellikle önünü görmemek için tasarlanmış gibi :)
En iyisi bunlar böyle abidik gubidik şeyler takadursun ben gene gözlük gibi bi gözlük alayım kendime.

11 yorum on "Panjur Gözlük"

Nurgül Eryıldır Günay on 12 Haziran 2009 10:46 dedi ki...

:))) bunlarla güneşlendiğini düşünsene akşam aynada bi bakıyosun göz çevresi çizgili olmuş zebra modeli:))))

Burçin on 12 Haziran 2009 10:48 dedi ki...

:))) beyonce'a ne demeli? perde çekmiş gözlerinin önüne :)

Nurgül Eryıldır Günay on 12 Haziran 2009 10:49 dedi ki...

rüzgarda uçuşup gözüne girmesin o kırpıntılar:))))

Burçin on 12 Haziran 2009 10:50 dedi ki...

kör olucak hava atıcam diye :))

Nurgül Eryıldır Günay on 14 Haziran 2009 12:16 dedi ki...

ya dün denedik ya bu panjur gözlüklerden, neden birer fotomuzu çekmedik ki:))

Burçin on 14 Haziran 2009 14:03 dedi ki...

evet ya hiç aklımıza gelmedi :D hem paristen daha çok yakışmıştı :) şaka gözlüğü gibi

Nurgül Eryıldır Günay on 15 Haziran 2009 23:54 dedi ki...

:)))))))))))))

fizikogretmeniozlemcicek on 21 Temmuz 2009 15:35 dedi ki...

Y bunlar Blendax şampuandan çıkıyodu ben çocukken. Benim de mavi vardııııı

Burçin on 21 Temmuz 2009 15:37 dedi ki...

aaa inanmıyorum :) çok moda şimdi baksana hemen geçir gözüne :)

fizikogretmeniozlemcicek on 21 Temmuz 2009 15:39 dedi ki...

Ay enrden bulayım şimdi elli kere kırıldı o zaten çok saçma bişeydi babaanemin komşusunun kızında da vardı beraber balkondan bakışıyoduk

Burçin on 21 Temmuz 2009 15:41 dedi ki...

:))) görüyo musun herşeyi atmamak lazım.
biz de teyzemle pazarda görüp denedik resmen evde panjurların arkasından bakar gibi. komedi.

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez