7 Haziran 2009 Pazar

Gladyatör Sandalet


Gladyatör sandalet modası bu yaz da devam ediyor.Kate Olsen kardeşler ve Sienna Miller 2007 yaz sezonunda gladyatör sandalet giyen ünlülerin başında geliyorlar. Herhalde bu yaz da giymeye devam ederler. Çünkü tüm ayakkabı mağazaları bu modellerde şimdiden doldu bile. Hatta ben de bir tane beğendim. Ayaklarımı beğenmememe rağmen bunlar o kadar rahat ve şık görünüyor ki :) Bu resimdeki model inci'nin. Hemen kapmayın ben alacağım! Herkeste aynısından olmasın lütfen :)





8 yorum on "Gladyatör Sandalet"

Nurgül Eryıldır Günay on 7 Haziran 2009 01:06 dedi ki...

güzelmiş, ama ben böyle dümdüz şeylerle yürüyemiyorum bi türlü. Sen güle güle giy:)

Burçin on 7 Haziran 2009 01:25 dedi ki...

Teyze sen doğarken topuklu ayakkabıyla doğmuşsun sanırım :) yoksa bu dümdüz şeyle nasıl yürünemez ki? evde dolanır gibi yürüyceksin işte :))

Nurgül Eryıldır Günay on 7 Haziran 2009 23:53 dedi ki...

:)) işin komiği ben yıllarca dümdüz ayakkabı giydim, 2 cm topuk bile bana fazla geliyodu, ayağım burkuluyodu, ama sonra bir alıştım pir alıştım:))

Burçin on 8 Haziran 2009 07:38 dedi ki...

vay be :) inanılmaz bi değişim.ama bu değişim bu saatten sonra bende asla olmaz :)

Nurgül Eryıldır Günay on 8 Haziran 2009 17:32 dedi ki...

test test bir iki test

Nurgül Eryıldır Günay on 8 Haziran 2009 17:42 dedi ki...

test ikiiiiiiiiii

Burçin on 8 Haziran 2009 18:35 dedi ki...

testi geçtim oh çok şükür :)

Nurgül Eryıldır Günay on 8 Haziran 2009 18:38 dedi ki...

hem de çok şğkür:)))

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez