22 Haziran 2009 Pazartesi

Üstsüz Sandalet




İşte yüzyılın icadı :) Üstsüz sandaletler! Neymiş efendim güneşlenirken ayaklarımızda iz kalmayacakmış. E güneşlenirken çıkarıver terliklerini :) Ayak taban kısmı özel su bazlı bir yapıştırıcıyla kaplıymış ama ayağınız da öyle yapış yapış olmuyormuş. Yürürken herkes ayağınızda birşey yok sanıyormuş.Sanki marifet :) Ayy inşallah çok moda olmaz heryerde çıplak ayak insanlar pöff...
Videosunu izlemek isterseniz buyrun şuraya

13 yorum on "Üstsüz Sandalet"

Nurgül Eryıldır Günay on 23 Haziran 2009 15:34 dedi ki...

bu ne be, ben parmak arası terlikle bile yürüyemiyorum:)))

Burçin on 23 Haziran 2009 15:52 dedi ki...

işte bununla ay parmağımın arası yara oldu aman arkası vurdu gibi dertlere son! :D

Nurgül Eryıldır Günay on 23 Haziran 2009 15:53 dedi ki...

peki topuklusu yok muymuş:))))

Burçin on 23 Haziran 2009 15:57 dedi ki...

topuklusu çok bomba olur ya. Banu Alkan parmak ucunda yürüyo ya onun gibi görünür valla karşıdan :)))

Nurgül Eryıldır Günay on 23 Haziran 2009 16:11 dedi ki...

hatta bi de desenli diil de şeffaf yapacaklar tam öyle görünür:))))

Burçin on 23 Haziran 2009 16:23 dedi ki...

yoksa Banu Alkan yıllardır bunlardan giyiyor da biz mi bilmiyorduuuk??? :))

Unknown on 24 Haziran 2009 12:00 dedi ki...

siz begenmediyseniz bana gönderin giyerim, bu terlikler ayağı güzel olana yakışır.

Burçin on 24 Haziran 2009 12:53 dedi ki...

oooooooooooooooooooooooo
ben bunun üstüne tek kelime edemem :)

Nurgül Eryıldır Günay on 24 Haziran 2009 14:18 dedi ki...

yanlış anlama kötülemesine diil:)

Adsız dedi ki...

ya kızlar ben bunlardan bişi anlamadım biri anlatsın bana
nasıl giyiliyo bu meret
üstünde bi şey yok yurda

Burçin on 25 Haziran 2009 07:32 dedi ki...

anlamaman normal çünkü bu meret giyilmiyor yurdacım :) ayağını üstüne koyup löp diye basıyorsun ve ayağına yapışıyor o kadaaarrr :)

Nurgül Eryıldır Günay on 27 Haziran 2009 13:12 dedi ki...

ya acaba yürürken şıpıdık şıpıdık ses çıkarıyo mu merak ettim:)

Burçin on 27 Haziran 2009 21:30 dedi ki...

evet yapışkanları uzayıp kaşar peynir gibi sünüyorsa şıpırdayabilir :))

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez