16 Haziran 2009 Salı

Starbucks da mı Blogumu İzliyor ? ? ?




Günlerdir burda yeşil çay yeşil çay diyip duruyoruz. Hatta birinde dedim ki keşke artık starbuckslarda da karton bardaklarda yeşil çay satılsa! vee bakın starbucksta ne çıkmış???
Ne zamandan beri var bilmiyorum tabii :) En son bol kremalı mochaccino isteyip de sıcak süt içtiğimden beri gitmiyorum starbucksa.
Yanda resmi olan frappuccino. Yeşil çay karıştırmışlar. Ama sadece yeşil çay içmek isterseniz o da varmış. Tazo çay. Sonra internette bi bakayım dedim tazo çay da neymiş? Çok güzel bir internet sitesi yapmışlar sanki ekrandan buharlar çıkıyor, kalkıp hemen bir çay koyup içesim geldi :) (www.tazo.com)
Yalnız starbucks mı olayı abartmış yoksa yazanlar mı yanlış yazmış bilmiyorum ama bir tazo çayın 24 TL olduğuna dair iddialar var :) Bence en sağlıklı çay evde içilen çaydır diyor kaynayan suya bir poşet sallamaya gidiyorum :)

6 yorum on "Starbucks da mı Blogumu İzliyor ? ? ?"

Nurgül Eryıldır Günay on 18 Haziran 2009 12:22 dedi ki...

tam bana göre, hemen denemeliyim:) afferin starbucks'a.

Burçin on 18 Haziran 2009 12:25 dedi ki...

teyze sen starbucksı salla gel bize ben tazo çayın tanesini 10 liradan yaparım :))

Nurgül Eryıldır Günay on 18 Haziran 2009 14:40 dedi ki...

:))))) tazo çayı nasıl bişey zaten bilmiyoruz di mi ne fark eder:)) sen git bi poşet yeşil doğuş çay al, sıcak suyun içine koy getir, bir iki dilim de limon, oldu sana tazo:))

Burçin on 18 Haziran 2009 15:43 dedi ki...

daha da kral olur hatta :) bi de fiyakalı dursun diye yanına bi kurabiye :)

Nurgül Eryıldır Günay on 19 Haziran 2009 09:03 dedi ki...

Kurabiye olayı çok daha çekici hale getirdi:)

Burçin on 19 Haziran 2009 11:07 dedi ki...

gerçekleri açıklıyorum.dün starbucksta sordum tazo çay 24 tl falan değil. sadece 2,5 tl imiş :))
ama yine de ben daha lezzetli yaparım :)

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez