25 Haziran 2009 Perşembe

Mutluluk


TDK'ya göre mutluluk "bütün özlemlere eksiksiz ve sürekli olarak ulaşılmaktan doğan kıvanç durumu" imiş. Yani TDK bana diyor ki ömür boyu mutsuz olmaya mahkumsun :) Kim bütün özlemlerine "eksiksiz ve sürekli" olarak ulaşabilir ki? Ya inanılmaz fazla maaş alıyorlar ya da işin içinden çıkamayıp böyle bir tanım yapmışlar :)
Bana sorsalar mutluluk nedir diye Heidi gibi halalaloiiooo diye bağırmaktır derim :) Bakın deneyin birden bire nasıl mutlu olacaksınız.
Peki şimdi diyetti egzersizdi derken mutluluk nerden çıktı diyeceksiniz. Şurdan çıktı açım ve bu yüzden mutsuzuumm :) Yok yok şaka yapıyorum. Bu yazının gerçek kaynağı tam karşı apartmanda oturan, benim de sürekli kendimi onlara bakmaktan alamadığım mutlu yaşlı çift...
Bilgisayarımda takılırken arada başımı kaldırıp penceren bakınca hep onları görüyorum. Hep balkondalar. Hep keyif yapıyorlar. Beraber çay içiyorlar, dondurma yiyorlar, etrafı izliyorlar. Hatta bazen balkona torunlar için yapılmış salıncakta birbirlerini sallıyorlar :) Çok hoşuma gidiyor. Belki bloguma onlar da girer yazımı okurlar he? :) Hey mutlu yaşlı çift sizi seviyorum. Birgün o balkona gelip ben de sizinle çay içeceğim :)
Ve konuya uygun olarak Abidin Dino'nun "mutluluk" tablosunu da paylaşmak isterim. (Konuya uygun şarkı çalmak gibi oldu) :)
Bu resme bakınca mutluluğun gerçek tanımı kendiliğinden çıkıveriyor bence... Buraya yazmayacağım. Herkes kendi çıkarsın.
(Bu arada horoz çok mutlu görünmüyor yatakta ona yer kalmamış.Şimdi ötüp hepsini kaldıracak) :))
Biyologlara göre vücutta melatonin, serotonin ve endorfin hormonları salgılanınca biz kendimizi mutlu hissediyormuşuz. Mesela ben şimdi işsiz olduğum için mutsuz hissediyorum. Bu hormonları temin edebileceğimiz biryer olsa da gidip alsak :) Ama bu da olmadı ki işin ucu gene paraya geldi.

2 yorum on "Mutluluk"

Nurgül Eryıldır Günay on 27 Haziran 2009 13:02 dedi ki...

bi gün pasta alıp karşıdandaki komşulara gidelim mi, anlatsınlar bize mutluluğun sırrını.

Burçin on 27 Haziran 2009 13:11 dedi ki...

tamam gidelim :)

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez