17 Haziran 2009 Çarşamba

Burçin'in Çorbası





Öncelikle şunu söyleyeyim çorbanın tarifi hiçbiryerden alıntı değildir. Kendim yaptım. Uydurdum oldu yani :) Sürekli aynı çorbaları yapmaktan sıkılınca yeni birşey denemek istedim evdekilerden azar azar karıştırdım ve fena da olmadı ben sevdim.





Malzemeler:
2 orta boy patates
2 orta boy domates
1 kuru soğan
2 yemek kaşığı ince bulgur
2 yemek kaşığı sıvı yağ
1 tatlı kaşığı un
1 tavuksuyu tablet
tuz
karabiber
nane
su

Yapılışı:
Soğan, patatesler ve domatesleri soyup rondoda çektim. Tenceyere yağı koyup çektiğim karışımı kısa bir süre pişirdim. Yıkanmış bulguru ve tavuksuyu tableti de ekleyip göz kararı suyu koydum ve kaynamaya bıraktım. Piştiğine karar verdikten sonra da tuzu ve baharatları ekledim. Sonra da tadına baktım :) Tadına baktıktan sonra da 1 kase doldurdum bitirdiiimm :)

0 yorum on "Burçin'in Çorbası"

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez