2 Haziran 2009 Salı

Diyet Kabak Yemeği



Diyette ikinci günümüz. Akşama ne yesek ne yesek diye düşünürken bi yemek uydurdum :) Ama fena olmadı. Aslında ilham kaynağım yemekname dergisinin haziran sayısı. Kabak borani diye bir yemek vardı ama onlar haşlamıştı sebzeleri. Ben haşlamanın tadının daha yavan olacağını düşündüğüm için şöyle yaptım:

Tavaya 1 yemek kaşığı sıvı yağ koyup incecik doğranmış 1 soğan ve 1 biberi ekledim.Kızgın yağda çok az çevirdikten sonra sebze soyacağıyla ince dilimler halinde doğranmış 1 kabak ve 2 havucu ekledim. yarım çay bardağı kadar su ekleyip pişmeye bıraktım. üzerine de bir kapak kapadım buharıyla pişsin diye. Piştikten sonra biraz kekik ve nane ekledim. Üzerinde de domates sosu yaptım. 2 domatesi rendeleyip tavada biraz pişirdim suyunu çekene kadar. Yerken üzerine dökünce daha güzel oldu. Eşim de beğenince tamam dedim bloguma ekleyebilirim :)


3 yorum on "Diyet Kabak Yemeği"

Nurgül Eryıldır Günay on 2 Haziran 2009 23:09 dedi ki...

ooo siz bu diyet işini ciddiye aldınız bakıyorum, devamı gelir inşallah:)

Burçin on 3 Haziran 2009 07:53 dedi ki...

Gelmeli teyze.Geçen pazar günü hayatımın dönüm noktası oldu :) 2 gündür açım ya bi tartılsam mı acaba :))

Adsız dedi ki...

Hoş ve sağlıklı görünüyor.Elinize sağlık

etiketler

kopyalamadan önce düşünün!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
 

Burçin'in Dünyası Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez